יוני מלכי, מומחה בעל שם עולמי בתחום השיווק הדיגיטלי, פיתח שיטה ייחודית בשם "השיטה לעסק יציב", המסייעת לעסקים וחברות לשמור על יציבות וליצור צמיחה עסקית יציבה לאורך זמן.
השיטה של יוני מבוססת על גישה הוליסטית המשלבת ידע נרחב בתחומי השיווק, הפרסום, הפסיכולוגיה האנושית והטכנולוגיות המתקדמות ביותר.
"השיטה לעסק יציב": הצצה אל תוך עולם השיווק הדיגיטלי של יוני מלכי
יוני מלכי הבעלים של משרד הפרסום הדיגיטלי עכשיו מלכי ישב איתנו לשיחה אחד על אחד על מנת שנוכל להבין מה מייחד אותו לעומת המתחרים.
יוני, מה מייחד את "השיטה לעסק יציב" ואיך הצלחת להגדיל עסקים דווקא בתקופות שהרבה עסקים קרסו?
התאמות והתמקדות בתוצאות: אני לא מאמין בהבטחות שווא ובמכירה אגרסיבית אומר יוני הבעלים של משרד הפרסום – עכשיו מלכי, אני שם דגש רב על מדידה ומעקב אחר תוצאות. הגישה שלי מבוססת קודם כל על נתונים בזמן אמת ועל ניתוח מעמיק של ביצועים כאשר תוך כדי עבודה מתבצעת אופטימיזציה שוטפת ושיפור מתמיד של התוצאות, אנחנו יודעים לבצע בזמן אמת התאמות לכל מצב, אם פתאום פורצת מלחמה אנחנו יודעים להוריד תקציבים לבצע התאמות בהצעות המכר ולהתאים את עצמנו למצב, ככה שהמכונה ממשיכה לעבוד וכסף ממשיך להכנס לעסק בכל מצב – גם כשכל המשק מושבת העסקים שעובדים איתנו ממשיכים לנשום וממשיכים לייצר לעצמם מחזורים וכסף נכנס לעסק, וככה אנחנו מצליחים לשמור על העסק חי ולא לגרום לו לקריסה כמו שקרה להרבה עסקים בתחילת המלחמה, מי שלא היתה לו מכונת לידים יציבה והתבסס רק על פה לאוזן או זרימה אורגנית של לידים לא יכל להמשיך להתקיים והרגיש את העצירה בהכנסות באופן דרסטי, לעומת זאת העסקים שאני ניהלתי עבורם את השיווק, לא נפגעו ולא ראו חוו את הבלימה בהכנסות, ולכן הפגיעה שלהם היתה מזערית ואפילו בחלק מהמקרים הצלחנו לנצל את המצב לבצע התאמות להציע הצעות חדשות עם מחירים מותאמים ולהכניס כסף.
יוני , האם השיטה שונה מעסק לעסק? כל לקוח שונה מהותית ומתנהג אחרת, לכל לקוח יש אופי אחר ונמצא בנקודת התחלה אחרת מה שמשפיע על ההצלחה ועל תהליך, לכן אנחנו משקיעים חשיבה אסטרטגית ייחודית וייעודית לכל עסק בנפרד, יחד אנחנו בונים אסטרטגיית שיווק קצרת טווח כדי להשיג תוצאות מהירות שלא יכבידו כלכלית על הלקוח וברגע שאנחנו מצליחים לייצב את המערכת והעבודה מתחילה לזרום אנחנו עוברים לבניית אסטרטגיה מקיפה שיכולה לכלול פעילויות מסוגים שונים כגון קידום אורגני, מיתוג אישי, כתבות בתקשורת ועוד, הכל מתבצע תוך התחשבות בחזון העסקי, ביעדים לטווח הארוך, באישיות של הלקוח, בתקציבים ובתחרות בענף.
באתר עכשיו מלכי כתוב בענק ש"העתיד שייך למי שמחדש" מה עומד מאחורי המשפט?
זה אחד המשפטים שאני מאוד מאמין בו: אני מקפיד להישאר תמיד בחזית הטכנולוגיה ותמיד דואג להיות הראשון שעובד על הדבר הבא מה שמאפשר לי לנצל את הכלים והפלטפורמות המתקדמות ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי ולשלב בתוכניות העבודה טכניקות חדשניות כמו אוטומציה, למידת מכונה ובינה מלאכותית AI, תוך התאמה מדויקת לצרכים הייחודיים של כל עסק.
יוני איגד סביבו צוות מקצועי של טאלנטים המונה מעצבים, עורכי וידאו, אנשי שירות, תוכן וקריאייטיב מהשורה הראשונה כאשר את תפקיד האנליזות והקמפיינים הוא משאיר לעצמו, "ניהול הקמפיינים זה הדבר החשוב ביותר ואני מקפיד לעשות את זה בעצמי כי בסוף אני הוא זה שאחראי על הכסף של הלקוחות שלי, כמו שיש ברוקר בבורסה אז אני הברוקר שלהם במדיה, אני יודע לקנות בכסף שלהם את הפרסום המשתלם ביותר והנכון ביותר עבורם ולמקסם באמצעותו את התוצאות.
מעבר לפאן הטכני אנחנו מקפידים על השירות ודואגים לספק זמינות ללקוחות וכמובן יעוץ ותמיכה מקצועיים, הן בפאן המכירתי והן בפאן השיווקי, בהרבה מהמקרים אנחנו מלמדים לקוחות למכור נכון, כותבים עבורם תסריטי שיחה מדויקים, מנהלים צוותי מכירות ובעצם אנחנו נותנים מענה מקיף לכל הנקודות שהלקוח צריך על מנת להגדיל את העסק שלו.
עסקים רבים שעבדו עם יוני מלכי ודווחו על גידול בהכנסות, אנחנו לא רק מסייעים לעסקים להגדיל את ההכנסות שלהם, אלא גם בונים עבורם תשתית יציבה לצמיחה עסקית לאורך זמן
רואים את זה בשטח.
ומה הלקוחות אומרים על זה?
דודו בוטביקה, בעלים של מרכז מילוי ותוספות שיער : "אנחנו עובדים עם יוני כבר מעל שנתיים וחצי הוא דואג לנו לפרסום שמכניס לנו לקוחות חדשים באופן קבוע לעסק, העבודה מול יוני והצוות שלו היא מאוד נעימה מאוד, יוני סבלני, אמין, מקצועי והכי חשוב יודע לפענח אותנו ולהביא אותנו לידי ביטוי ברשתות ואנחנו רואים את התוצאות על בסיס חודשי קבוע גם בתקופות שכל המשק בהקפאה בזכות הפעילות של יוני אנחנו ממשיכים בצמיחה"
אבירם יעקביאן, מורה למתמטיקה : "פניתי אל יוני לפני מספר חודשים כאשר חוויתי ירידה בהכנסות עקב תחילת המלחמה, בחרתי ביוני מכמה סיבות: יוני הוא קודם כל בן אדם.
מי שבא באינטראקציה איתו מרגיש ורואה את זה, יוני קלע בדיוק לצרכים של העסק שלי, עזר לי לפתח מוצרים חדשים ולשווק אותם, אני כבר כמה חודשים עובד עם יוני, יש לי החזר השקעה ורווחים גדולים, אני קרוב למצב שרוב הלקוחות שלי באים רק מהקמפיינים שלי יוני וזה באמת הציל לי את העסק והיום אנחנו מייצרים יציבות והמשכיות אני ממליץ בחום על יוני"
למי מתאימה "השיטה לעסק יציב"?
"השיטה לעסק יציב" מתאימה לכל עסק עם תקציב שיווק מינימלי של 5,000 ₪ בחודש, הפעילות עצמה מתאימה לכל תחום מכיוון שאנחנו עובדים אל מול פלטפורמות הפרסום הפופולריות והגדולות בעולם, העבודה היא מול לקוחות מכל הארץ והעולם ויוני מספק שירות איכותי נגיש וצמוד יחד עם הצוות שתומך בפעילות.
ומה צופן העתיד עבור "השיטה לעסק יציב"?
אנחנו נמשיך לפתח ולחדש את השיטה, תוך שילוב טרנדים חדשים וטכנולוגיות מתקדמות. רק לאחרונה התחלנו לשלב טכנולוגיות AI לדיוק קמפיינים וקהלים מה שמוכיח כהצלחה מסחררת ומשפר את התוצאות אצל לקוחות רבים, אני מאמין ויודע ששיווק דיגיטלי הוא כלי רב עוצמה שיכול להוביל כל עסק להצלחה, ומחויב לספק ללקוחות את הכלים והידע הדרושים להם למיקסום הפוטנציאל שלהם.
אם גם העסק שלכם רוצה לייצר לעצמו יציבות עסקית איתנה – צרו קשר עוד היום עם משרד הפרסום הדיגיטלי של יוני מלכי